Friday 27 November 2015

POTRET YANG KEDUA

Untuk hari ni.. aku nak share kit penat lelah aku duk menghadap potret yang ke dua ni.. setelah berjam2 duk mengahadap benda ni.. akhirnya hampir siap jugak potret aku.. penat  + letih  = mengantok.. semua ade.. tapi nak buat cam mane.. name pon assgment.. so nak xnak kena hadap jugak.. serius cakap.. nak lukis potret ni bukan senang.. dan bukan ambil mase yang kejap.. bersabar tuh penting.. tapi, bersabar bile kne renew pon lagi laa penting.. hahha.. kali ni potret yang aku buat ni.. aku redha je.. ni je yang mampu aku lakukan.. memuaskan hati mr.m ke tidak pon aku xpasti.. atleast aku mencuba something yang penting..

meh tengok kit lakaran aku untuk potret yang ke2 ni.. buruk, mintaak maaf laa.. aku budaq baru nak belajar.. banyak benda lagi yang aku kena belajar untuk mantapkan drawing aku lepas ni.. hehehe






No comments:

Post a Comment