Wednesday 2 December 2015

OVERNIGHT

Untuk kije hari ni.. aku menghadap assgement yang sama.. xlain xbukan.. assgment dari mr.m.. tai berbeza sikit untuk hari ini.. aku telah siapkan satu character yang dikombinasikan bersama animal yang aku pilih iaitu shark and dragon.. ini merupakan kerja final untuk subjek figure design.. so kat sini aku nak postkan step by step dari awal aku lukis sampai da ciap color.. hasil dari kombinasi human and animal tersebut terjadilah sedemikian rupa.. nanti aku tampilkan beberapa gambar yang aku siapkan..

untuk kombinasi ini, aku akan tampilkan dulu dalam ketas bersaiz A4 sebelom aku lukiskan di atas ketas yang bersaiz A2.. character ini aku gabungkan bahagian kepala adalah gambaran dari shark, tangan dan kaki serta sayap pula hasil dari gabungan dragon manakala body pula adalah body human ..  ini adalah rupa bahgian dari pandangan hadapan..







1 comment: