Thursday 5 November 2015

Aktiviti melukis bermula

ini adalah beberapa lukisan yang siap dihasilkan oleh saya sendiri.. xtidoq malam duk ngadap kije mr.m nih.. !! :(

Pilihan saya untuk menghasilkan tugasan kali ini, saya memilih satu manusia yang sama tetapi berlainan pose dan satu binatang yang sama dan berlainan pose. Saya memilih character lelaki kerana bagi saya melukis character lelaki lebih mudah berbanding character perempuan. Bukan itu sahaja, character lelaki juga mempunyai banyak action yang menarik dan memberikan saya banyak info untuk melukis pada kali ini.

Malah, animal pilihan saya pula adalah seekor naga, pada pendapat saya , character naga sesuai untuk melukis kerana naga juga mempunyai elemen2 yang menarik dan unik. Jadi, apabila lukisan yang telah di kombinasikan antara human dan animal, saya dapat menghasilkan sebuah lukisan yang mungkin dapat memuaskan hati lecture saya iaitu mr.m. . ;)

Di bawah ini saya tampilkan beberapa lukisan yang telah siap dilukis.. Lukisan tersebut adalah 5 pose human ( lelaki ) manakala 5 lagi adalah pose animal ( dragon ).


ni lah character yang telah saya pilih

ni pulak bagi character naga yg mewakili binatang yg saya pilih

No comments:

Post a Comment