Tuesday 3 November 2015

22 /10/ 2015 , khamis

Hai kawan2 !! hari ini merupakan hari terakhir untuk kami semua melukis model.. hari terakhir ini jugaklah saya bersama sahabat saya yang lain terlambat kit datang ke kelas sebab xsedar dari tido.. Padah tido lambat sangat semalam akhirnya terkandas sampai matahari da mula naik tinggi.. !! hahaha   Demi kelas mr.m yang tercinta ni kami cube jugak datang kelas walaupon waktu tuh jam da menunjukkan pukul 9.50 pagi.. nasib da sampai x waming up pe2 , duduk dan terus melukis..

Sama seperti biase , hari2 sebelom ni, tugasan untuk hari ini adalah melukis model.. Sebenarnya tiap kali masok kelas mr.m msti kene practise melukis sikit untuk diri sendiri jugak.. atleast dari 0% ke 90% kan . pesanan akhir dari kelas mr.m xd , kami semua kena beli lagi drawing untuk melukis, melukis dan terus melukis.. !! haha  melukis ini bukan kami saja tau.. mr.m pon turut terlibat sama melukis.. Tapi yang berbeza kat sini , mr.m melukis menggunakan pen sahaja bukan menggunakan charcoal.. hebat kan.. sekali draw ,  beliau dapat hasilkan lukisan dengan menarik sekali..
Dibawah saya tujukan beberapa keping gambar yang sempat diambil tadi.





Sebelom berakhir disini ujah saya untuk hari ini.. Meh saya nak tunjukkan sikit lukisan yang sempat saya lukis tadi.. walaupon buruk.. tapi ini jela yang dapat dihasilkan.. !! haha





No comments:

Post a Comment