Monday 23 November 2015

MEMORI

Hai semua. . sepanjang hidup ini pasti ade kenangan kan.. sama jugak macam aku.. pejam celik pejam celik dah hampir nak abiz da sem 3.. terasa baru semalam masok universiti kuala lumpur ini.. nak cerita dari awal sampai sekarang pon xakan abih ape yang berlaku sepanjang aku berada di unikl ini.. tapi kat sini aku nak share sikit laa mase akhir2 cuti sem 2 tuh.. banyak sangat memori yang berlaku sepanjang kami semua bergelar student unikl.. mase berakhirnya sem 2 iaitu hari terakhir aku bersam rakan sekelas aku menyelaikan presentation di lobi untuk subjek photography yang dipimpin oleh lecture kami yang diberi name sir amad..

pelbagai gelagat dan reaksi yang terjadi mase tuh.. serius memang rindu .. memang awesome.. nervous time tuh xleh nak habaq laa.. tuhan saje yang tahu.. tuh kali pertaama aku bersama rakan sekelas aku membuat presention di lobi.. dengan terlalu ramai orang yer kat lobi tuh.. nak presention depan due orang tetamu yang dikira bekas ahli student unikl.  makan pon xlalu tau..

meh xmoh ckp panjang2.. ajum kita tengok serba sedikit gambar yang berlaku time tuh..







1 comment: