Wednesday 2 December 2015

AKHIRNYA SELESAI KIJE POTRET

ALHAMDULLILAH.. setelah penat lelah siapkan 2 potret akhirnya berjaya jugak dapatkan cop dari mr.m.. setelah beberapa kali kne renew .. akhirnya kali ini.. dapat jugak memuaskan hati mr.m.. baru aku tahu.. kne renew sekali xbermakna kite akan gagal.. tapi sekali renew kita dapat hasilkan lebih baik sebelom ini.. dalam masa sehari saja , kedua2 potret aku berjaya dapatkan cop.. lega xleh nak habaq laa.. berjaya ugok.. insyallah, aku akn cube lagi baik selepas ini.. pengalaman dan kemahiran mengajar aku segalanya.. hahaha..

 aku nak tampilkan sikit lukisan aku hat siap dicop.. seterusnya.. aku akan lebihkan fokus untuk skecth dan final pose depan dan tepi dalam ketas a2 bersama ngn color.. semoga berjaya.. !! hehe

cop pertama


cop kedua

1 comment: