Tuesday 10 November 2015

10/11/2015 SELASA

Hari ini merupakan hari  cuti bagi seluruh rakyat Malaysia kerana hari ini merupakan Hari Deepavali..! So,time cuti nih laa masanye untuk saya menghadap semua assignment yang ade dimana banayk jufgak assignment yang telah tertangguh ni.. OK, untuk hari ni, saya nak post mengenai tugasan saya bersama rakan group saya menyelesaikan tugasan assignment bagi subjek Storyboard. tajuk cerita yang kami buat untuk assignment nih adalah "Mike and apple tree". kami telah ditugaskan untuk membuat satu storyline, shotlish, thumnail, dan storyboard untuk cerita yang kami buat nih... dibawah saya ada berikan serba sedikit gambaran kami menyiapkan tugasan yang diberi walaupon tidak lagi siap 100%



ok.. nanti kan perkembangan selanjutnya dalam post yang selanjutnya..

No comments:

Post a Comment